Tusa_ Kızım 4buçuk aylık oldu sağlıkocağı artık demir takviyesine geçebilirsin dedi ve ilaç verdi ama onun çok kabızlık yaptığını duydum o yüzden kullanmak istemiyorum siz hangisini kullanıyosunuz SideFER çok iyi diye duydum
kezbangokce Merhabalar kızım 4 aylık iken demir damlasına başladık sağlık ocağında verileni kullanmadım hiç ilk önce ocean demir damlasını kullandım sonra sidefer kullanmaya başladım şimdi sidefer kullanmaya devam ediyorum
Meri-Mel Tusa_ O aylarda sidefer kullanmıştım . Daha sonra özel hastanede farklı bir ilaç önerdi doktorum onu kullandık fakat boyuyordu o kötü olmuştu
Aseldurumom_ Tusa_ ferrum kullaniyorum cok memnunum canim bestiron kullanana arkadasladiin bebeklerinde kansizlik cikti cok sukur bizde cikmadi kizim 9 aylik ozel olanlardan almaya hic hic gerek yok
kader539_ Aseldurumom_ sağlık ocağının verdiği değil mi ? Bu cocuklaron çklacak dişinde kararma oluyor diyorlar doğru mj bana da verdi ama korkuyorum diş lekesi yapar diye
Aseldurumom_ Tusa_ oceanin icerinde siviyag varmis doktor bize oyle demisti canim digerini bilmiyorum ozel olanlara gerek yok hepsi ayni ferrum bjzde hic leke yapmadi 6 disi var kizimin sadece dilini boyuyor
livanurvealpinannesi61 Aseldurumom_ ocean da yağ var yazmıyor içinde şeker ve sodyum benzoat var içeriği temiz damlalar var hepsinin içeriği aynı değil malesef