urazbebe Esimde bende esmeriz esimin ten rengide koyu benim beyaz bebegimiz oldu cocuk kumral cikti hadi dedik yeni dogdu falan 8 aylik oldu saclar iyice kumral oldu bu daha cok acilirmi yoksa siyahami doner 😂😂😂
yaseminn4_ urazbebe Ben esmerim eşim kumral kızım doğdu sarışın mavi gözlü 🤣 açılabilir saçı ama bence siyaha dönmez
urazbebe Ya of kendimede çok gülesim geliyo sacma bi soru ama onalri tarafi benim tarafim herkes esmer cocugu biyerden almisiz gibi duruyor o yuzden sordum 😂😂😂