Bence v15 değil asla. Çok hantal bi süpürge. Serinin en ağır süpürgesi. Ben böyle düşünüp arada kalıp v12 aldım kesinlikle bu zamana kadar ki en iyi dyson v12. Kuzenim v15 aldı ağır olduğu için benim süpürgem gibi asla değil. Geçenlerde evini üstten 5 dk süpürdüm hem bileğim hem omzum ağrıdı