

Bebeğimin dudağında beyaz beyaz şeyler çıktı doktora götürdüm aft mantar dedi mikostatin verdi 1 hafta kulandim bu hale geldi tekrar gittim karbonatli suyla 2 saatte bir sil dedi ilaca devam dedi ama 2 hafta bitti hiç iyileşme yok başına gelen var mı neler denediniz ne yapmam lazım nereye başvurmam lazım 😞