incimevaa ben lansinoh da kullanmıştım garmastan da. Sonra bebegimin doktoru ayva cekirdeginden krem yap dedi. Ayva cekirdeklerini ufak bı kavanoza koydum (boş lansinoh kavanozu kullanmıştım ben) üstünü geçecek kadar da içme suyu, sabaha jel kem hazır. Lansinoh ya da garmastan’dan daha iyi veya koyu degil. Ben bu krem üzerine baze n gunus kapak kullanırdım. Ama benim daha da memnun olduğum şey göğüs kalkanı (breast shield) idi onu tavsiye ediyorum açıkçası çünkü meme ucunun herhangi bir şeye temasını engelliyor ve iyileşmesi için bolca zamanı oluyor. Ama benim doktorunuzdan öğrendigim su idi, eğer ki meme ucu yarası var ise emzirme tekniğinde sorun vardır. Bu hata düzelince evet yara da olmuyor