Evet bebeğim alerjik 7.5 aylık alerji maması kullanıyorduk ama geçmiş mi alerjisi diye bi mama deneyelim dedik en lezzetli mamayı arıyorum çünkü alerji maması iğrençti vanilya şurubuyla verdim tatlı oldu o yüzden bebeğim içsin istiyorum mamayı sevsin istiyorum önerisi olan var mı acaba bebeğim sma sevmiyor hipp biraz içmişti ama çok içmiyordu