Deletedmom115 ElifSerdar oğlumun adını veriyorum mehmet yağız 🤗 Babasının adı Ali olmasaydı Ali de koyardım.
nazanay ElifSerdar Deletedmom115 Ben de babasinin adi Ali olmasaydi, kardesimin oglunun adi Ali olmasaydi ve kizim degil oglum olsaydi Ali koyardim:) Ali cok sade ve guzel bir isim bence de.
Kumrununtanesi Oğlumun adı Kuzey.Aslan koymak istedim ama söylerken zor oldı üstelik herkes Arslan diyordu. Agah güzel isim.Şöyle ağır olmalı bence.Cihangir,Ateş.Ali Asaf.
Rainbowpath Son dönem herkesin adı eymen, çınar, kuzey, yamaç vs. Bunların dışına çıkın bence. Bir sınıfta 5 tane eymen olacak bu gidişle
balarisi_2019 Büyük oğlumun adı Muhammed tuğra küçük oğlumun adı, Yasin Emre ikisini de ben koydum cok seviyorum ismlerini🧡🧡