melayy Bebeğim 6,5 aylık bütün gelişimi çok iyi çok şükür hareketleri seslendiğimizde bakması falan ama oturduğu zamanlarda heyecanlanıyor bazen ileri geri sallanıyor normal mi ilk çocuk olduğu için bilemedim danışmak istedim 🙏