Kızlar bebeğimi sadece emzirirerek besliyorum fakat bugün sağmayı denedim Hiç süt çıkmadı moralim çok bozuldu Bu ara sütüm azalmış gibi hissediyorum Bebeğim mamayı içmiyor Bu zamana kadar hep emzirdim kilo alımı da gayet iyiydi Çok şaşırıyorum bu duruma ne yapmam gerekiyor çişli bez sayısı da çok Fakat makinede hiç süt çıkmadı anlayamadım