Atabetul_hakayik Oğlum 1,5 yaşında. Artık işe başlayacağım. Kafama göre bir bakıcı bulamadım. Düşündüğüm birinin 5 yaşında oğlu varmış. Onunla birlikte eve gelseler nasıl olur acaba? Oğlumun hiç arkadaşı da yok aslında. Bu durumu yaşayan var mı
mami68 Atabetul_hakayik şahsi fikrim ben istemezdim hem oda çocuk belki birşey yapabilir istemedende olsa hemde bakım ikiye ayrılacak önyargılıda olabilirim şuan ama böyle düşünüyorum