eylm1 Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık. Sizler tuzsuz salça kullanıyor musunuz? Domates mi biber mi kullanılmalı
Deletedmom_215 eylm1 biz salçamızı kendimiz yapıyoruz. Hiç ayrı salça kullanmadım oğluma. Eğer kendiniz yapıyorsanız bence ayrı almanıza gerek yok ya.
Deletedmom_215 eylm1 yani ben ayrı da yemek yapıyorum oğluma ama bizim yemeklerimizdende yiyor ben çok kasmadım ya illa tuzsuz olacak diye