Pazartesi bebeğim ishal oldu günde 7-8 kere ishal ama sümüksü kaka yaptı üşütmüştür diye düşündüm pazartesi gecesi ateşlendi 38-38.2 oldu ateşi calpolle kontrol altında tuttum ve salı sabahı hemen drmuza gittik dolven, calpol saşe probiyotik + çinko şurup verdi 48 saat içerisin de toplarlanmazsa tekrar gelin dedi ve dün bebeğim kanlı sümüksü ishalli kaka yapınca doktorumuza mesaj atıp durumu anlattım eğer bir daha yaparsa hemen acile gidin ama yapmazsa sabah bana gelin direk dedi çok şükür yapmadı gece ve bu sabah tekrar doktorumuza gittik nörovirüs salgını var serviste su anda 15 kişi aynı hastalıktan yatıyor serumla tedavi uyguluyoruz dedi.
Bizden gaita testi aldı sabah ki kakalı bezi götürmüştüm yanımda Allahtan akşama mesaj atıcak sonuca göre ilaç yazacak.Bu virüs erişkinlere de bulaşıyormuş sizde dikkat edin dedi bana da. Her yerden bulaşabilir park, kapı, tutunduğu taş, demir aklınıza gelecek her şeyden çok dikkat edin dedi.
Sizde dikkat edin bebeklerinize benzer durum yaşarsanız beklemeden direk drnuza gidin.