semanrr007 7 aylık olduk tam yumurtayı deneyecektim ki doktorum beyazını vermem gerektiğini 8. Ayda sarıyo deniycemi söyledi. Benim herkeste gördüğüm ilk sarısını veriyorlar kızlar ya siz naptınız