laura_ bence iyi yapıyorsunuz ben 3,5 aylıkken yaptırdım biraz hareketliydi ama yinede güzel atlattık şükür ki altını değiştirirken ellerinin falan temizliğine dikkat et enfeksiyon kapmaması adına söylüyorum ilk çişi ve anestezi etkisi geçince biraz ağlıyorlar canları yanıyor ama sonrasında inşallah bişeyi kalmaz ben bardak koydum kakası bulaşmasın diye bulaşınca da canları yanıyor arkadaşımdan biliyorum kremi bol sür yara yerine ekstra size ne verirler bilmiyorum ama bizde sarı su vardı her temizlemede onu da döküyordum arkadaşımda o yoktu mesela bizim tamamen 5.gün iyileşti ikinci gün hafif bir kanama oldur kremi çok sürünce geçti