Deletedmom_220 Un Sarımsak Domates püresi(hazır) Domates salçası Bunları kullanıyorum ek olarak ne katarsınız Acı biber ve tatlı biber salçası katsam tadı acımsı olur mu?
tugcekin_ Deletedmom_220 acı biber bozar tadını ama tatlı kırmızı biber salçası olur ben ilave olarak kırmızı biberi közlüyorum onu da katıp en son blendrdan geçiriyorum baya lezzetli oluyor
Aerith Deletedmom_220 ben domatesleri soğanla ve sarımsakla birlikte fırınlıyorum. Blenderdan geçiriyorum biraz da domates salçası koyuyorum ama çok fazla değil bir de krema ekliyorum.
Mavigokyuzu Ben tereyağı ve unu kavuruyorum domates sosunu döküyorum tuz su koyup kaynatiyorum sonra blenderden geçirip duruma göre krema koyuyorum bazen koymuyorum
Rez Deletedmom_220 salça kullanmıyorum ne domates ne biber sadece domates ya da sosu( kendi yaptığım)
SetenayCo Deletedmom_220 Altını kapatmadan biraz önce bir bardak süt. Biber salçası tercih meselesi tabii ama ben koymuyorum. Bir de kekik yakıştırıyorum.
Rez Deletedmom_220 hahahahahah haklısınız, ama biber salçası tadını bozar, domates dilerseniz az bişi katın
Tugcealp Deletedmom_220 bence acımsı olur ben piştikten sonra biraz süt de koyuyorum ama kesilmemesi için pişip ilk sicaginin gitmesi kazim krema gibi bir tat veriyor çok çok güzel oluyor