Misskokulum Kızlar 10 gün önce rotarix’in ilk dozunu olduk doktorumuz ilk 1 hafta ishal olur dedi bir türlü geçmedi ve acayip kötü kokuyor sizde ne kadar sürdü ishal???
Bkt_1019 Misskokulum 1-2 hafta sürmüştü daha sonra geçiyo. Bana kimse ishal yapar dememişti doktora götürdm o zaman rota aşısı yapabilir denildi. 2. Dozunu olduk ilki kafar olmadı ama.çok kötü koku oldu yine
Misskokulum Bkt_1019 evet doktorum da ishal ateş huzursuzluk yapar dedi 10 gün oldu aklıma takıldı bir an önce bitsin artık bez değiştirmek iskence oluyor 🤢