Merhaba anneler
Ben 8 ay önce sezaryen doğum yaptım
Ve doğum yaptıktan sonra doğum hap kontrolü kulandım bi gün unuttUm hamile kaldım şuan 5 haftalık hameliyim
Moralım bozuldu sürekli ağlıyorum
Bebeğim henüz 8,5 aylık daha çok küçük.
Yardım edecek kimsem yok ailem yanımda değil
Çok korkuyorum 😦
Böyle bi durum düşen var mi 😞