af00 Kızlar şöyle mükemmel bi sütyene ihtiyacım var toparlayıcı dikleştirici bi şey var mı öneriniz 😂
limonzeytinmom af00 Nbb toparlayıcı var 95B aldım trendyoldan 3 tanesi 980 TL gibi bişeydi.çok memnun kaldım 1 set daha alıcam 👍
mihramomm1 af00 Evet pentiyi yıllardır kullanıyorum benim göğüs yapım büyük baya cok memnunum suweni doğumdan sonra keşfettim ondan da memnunum sarıyor dik tutuyor
af00 mihramomm1 benimki çok büyük değil 75di doğumdan sonra 80 oldu diye düşünüyorum emzirdiğim için istediğim gibi durmuyor kullandığım sütyenlerde pentiyi deneyim bir de bedenleri tam mı peki
BirerkekBirkiz mihramomm1 pentide kaç beden kullanıyorsunuz suwende kaç oluyor. Bende yıllardır kotus kullanıyorum ama göğüsüm yanlarda ağrı yaptı kaç doktora gittim göğüs ağrım var diye en son ki doktor sütyenini değiştir dedi 😂😂
mihramomm1 BirerkekBirkiz Doğumdan sonra ikiside 85 D ya da C oluyor bende . Doktorlar ve işin içinden son anda çıkmaları 😂Regl ağrım inanılmaz cok oluyor diye gittiğimde gecmeyince evlenince geçer dediği gibi canım doktorum 😂😂
BirerkekBirkiz mihramomm1 ben lotus 75 d kullanıyorum suwen de de mi aynı beden almalıyım yani 🙃 bir beden büyüğü almalıyım artık benim göğüslerde elden gitti 😁 ahhh cagnım doktorlarım bu değişim inşaallah işe yarar 😁inşaallah evlenince geçmiştir sizinde 😁
mihramomm1 BirerkekBirkiz Hahaha yok ya aksine daha da arttı ağrılarım 😂Siz yine de ölçüm yaptırın göğüs ağrısı ölüm gibi