Kızlar 3.5yas oğlum kelime var cümle yok buyuzden 2aydir dil terapisi aldiriyorum.Birde ergoterapiye başladık regülasyon bozukluğu için.Ve dikkat için.Her gittiğimizde şöyle oynayin böyle oynayın diyorlar kendimi çok eksik hissediyorum.. Yorgun oluyoruz bazen bende çalışıyorum.Nobetli işteyiz ikimizde eşimle..öğretmenlerin dediklerini asla tam anlamıyla yapamıyoruz.Yarim günde oyun grubuna gönderiyoruz..Kendini tam ifade edemiyor.Alici dilde sorun yok ifade edici dilimiz sorunlu..cizgifilm açmadan asla yemeyen bir çocuk.Terapiler boşa gitmesin diye sadece tek ögün açmaya çalışıyorum bazen onuda acmiyorum.Ergoterapist hocası hiç açma diyor oyunla yedirin diyor ama asla dediğini yapınca yediremiyorum..Gerçekten yoruldum beynen bedenen.Normal oyun oynayıp yediği zamanları görürmüyüm bende birgün acaba Allah bundan aşağı etmesin tabikide Ama yoruldum..Yetememek,kendime istediğim özeni gösterememek içimi dökmek istedim..Bizim gibi varmı terapiye falan gidenler acaba