atlasimmm526_ Merhaba, Oğlum 2.5 aylik sünnet yaptırmak istiyorum ama hiç bir bilgim yok. Dikişlimi yoksa dikissizmi (klamp yontemi) daha iyi ve neresi iyi yapar.