busragunesm Ben oldum bebeğim sekiz aylıktı. Üç gün hastanede kaldım Ama Türkiye’de galiba ikinci gün çıkarıyorlarmış onu doktorunuzla görüşürsünüz. Emzirirdiğim için hafif ağrı kesiciler vermişlerdi o yüzden biraz ağrım olmuştu yani yatıp kalkarken batma oluyor genelde onun dışında çok zorlandigim bir ameliyat değildi bir ay gibi bir süre 5 kg’dan fazla taşımamı yasaklamıştı doktorum çocuğu yerden mesela eğilip almıyordum eşim bana veriyordu bu şekilde emziriyordum Ya da saniyelik alıp hemen koyuyordum iki hafta sonra falan Çünkü dikkat etmezsen iltihap olabileceğini söyledi Ben dikkat etmiştim. 1 hafta içinde de normal ev rutinime dönmüştüm