Merhabalar, oğlum 4 aylık, normal zamanında doğdu ve hiç küveze girmedi , doğduktan sonra yapılan ilk aşama işitme testini geçti, 4 aylık kontrolünde zaten huysuzdu ve doktorun seslenmesine dönüp bakmadı. Bu sebeple doktor bera testi istedi ve sonucunda her iki kulaklada ileti yavaşlaması çıktı. Mr çekilmesini istedi. Evde gelen seslere karşı irkilme ve korkması var , Canı isterse sesin geldiği yöne bakıyor. Başına böyle birşey gelen var mı 🙏