4 ay+10 günlük bebeğim. Kalkmaya çok hevesli illa oturur pozisyonda durmak istiyo gün içinde destekli kucağımda tutuyorum ama merak ettim şu banyo oturaklarına koysam en azından mutfakta yemek yaparken bir saat kadar dursa zararı olur mu? Erken mi henüz?