Merhaba kızım iki yaşında ve doğduğundan beri gobegınden ve külahından iltihap akıyor kulaklarının acıdığını anlıyorduk ama göbegını yenı yenı ağrıyor demeye başladı şimdiye kadar 10 dan fazla farklı doktora götürdük ama ne yazıkkı bir netice alamadık var mı böyle bi durum yaşayan . Artık kızımın acı çekmesine dayanamıyorum 🥹