Bebeğim 3 aylık, ya kucağımda ninni söyleyerek ya da anakucağında sallayarak uyutabiliyorum. park yatak var aynı zamanda sallanıyor beşik gibi, asla onda uyumuyor mesela az önce tam 2 saat orada salladım ,yanında ninni söyledim yok uyumadı içeri geldim anakucağına koydum bu babybjörn olan varya ondan var bende orada iki salladım uyudu 2 dk da. Gece de ya benim ya eşimin göğsünde , sarılarak uyuyor beşiğe yatıramıyoruz. Nasıl alıştırabilirim ne önerirsiniz