Bugün 3. Gün. 2 gün altına yaptı direk ikisinide. Bugün çişim var diyo sıkışıyor anlıyorum oda anlamaya başladı ama bi türlü tuvalete yapmıyor bazen oturmak istiyo oturuyor ama çiş diyip geri kalkiyo sıkışık olduğu halde içeri gidiyoruz 5 dk olmadan tekrar ağlamaya başlıyo tuvaletini yapamadıgı için . Kaç kez gittik geldik ya oturuyo yapmiyo yada yanına kadar gidiyo vazgeçiyor ağlıyor yapmicam diye . En sonunda altına yaptı yine ağladı. Kakasını zaten direk ayakta ve altına yaptı 2 defa oturmayı kabul etmiyo farkına vara vara yaptı yani. Artık çok şükür İlk güne göre sıkıştığını anlıyor ama tuvalete oturunca yapmıyor, akşam çok sıkıştı kaçırmaya başladı lazimligi salondaydi hemen oturtturdum oturmak istemedi ama devamını lazimliga yaptı görünce çok mutlu oldum onada bunu gösterdim başardın diye ama hemen kalkti hepsini yapmamış cisinin biraz sonra tekrar yere yaptı. Ya geçer mi bu durum oturup tuvalete yapmayı ogrenirmi sizce aynısını yaşayan oldumu . 3 günden sonra vazgeçmek istemiyorum. 26,5 aylik kızım bu arada