guzelgun valla 26 aylık hala emiyor gece beslenmesini de kesmedim devamlı gidiyorum kalkıp ama 6.5 aylıkken ayırdım. İyi ki de ayırmışım odasını. Oda mutlu bizde mutluyuz. Büyüdükçe zor olabilir bence. Hala 3-4 yaşında beraber uyuyanlar var çevremde, ben herkes yerini bilsin diye düşünenlerdenim. Mahremiyet bölgesi olarak gördüğüm için uygun görmedim hiçbir zaman. Bağımızda da sorun yaşamadık hiç erken ayırdığım için.