mewooo Arkadaşlar oğlum 1 buçuk yaşında ama hala desteksiz yürümüyor. Nöroloji, psikolog , ortopedi hepsine götürdüm. Gelişiminde bir sorun yok diyorlar. Acaba bizim gibi yaşayan var mı ?
Canyavrum mewooo tutunup kalkabiliyordu, yavaş yavaş sıralaması vardı.tam anlamıyla yürümeye 22 aylıkta başladı. ama hep ağır bir bebekti hala da öyle.çok temkinli yürür.kaldırıma taşa toprağa tümseğe suya cukura cok dikkat eder mesela