esratr1 Kızlar bebeğim 2.5 aylık her gün en fazla 2 tane kaka yaparken bugün sabahtan bu saate kadar 4 kere yaptı bunun bi nedeni var mı acaba ?
mihramomm1 Gayet normal bebeğinizin 4 kez kaka yapması. Eğer kakasinin rengi kokusu kıvamı da normalse yapabilir korkmayın