Merhabalar kızım 22 ay 10 günlük yaklaşık 10 kelimesi var ama konuşmaya hiç yeltenmiyo su demiyo elini ağzına götürüp hüüp yapıyo işaretle anlatıyor çoğu şeyi iğne baon balon yani baba diyo canı isterse anne diyo kafama takmaya başladım artık kitap okuyorum sürekli konuşuyorum kalabalık ortamada giriyo normal mi acaba