dogagulerr Ben kullanıyordum eczaneden alıyorsun sağlık ocağında yaptırıyorsun normal hastane yapmıyor
dogagulerr Yani reçetesiz ama öncelikle sağlık ocağındaki hemşirenle görüşmen gerekiyor ilk defa yaptıracaksan adetinin 3. Günü yaptırman gerekiyor o snaa bilgi verir
Beybisii_ Olmadiysan bence olma hiç tavsiye etmiyorum ya 1aylik olanı vurul yada hiç vurulma benim adetim kesildi 7 8 aydır yok olmuyorum kimiside oluyor ve çok kanaması oluyor