Arkadaşlar herkese selam
Bebeğim 10buçuk aylık, doğduğu günden itibaren uyutmak için her türlü yolu denedik, hamak mı kurmadık eve bebek arabası mı sokmadık kucakta mı gezdirmedik ancak her seferinde uyku saatine dikkat de etmiş olsak yine de kaoslu uykuya geçiş sağladık, bi dönem sadece emzirerek evin içinde gezerek uyudu ve bu bana daha iyi geldi çünkü sallamak artık çok zorluyordu çünkü hamakta yada çarşafla iki kişi ile sallamayı kabul ediyordu artık, ayakta da saklayamıyorum mümkün değil, şu an tekrar ne yaptığımızı bilmezdi şekilde emzirme sallama evde gezdirme karma bir yöntemle uyutmaya başladık. Denem o ki bu süreç beni çok yordu, kendi kendime yanına uzanarak uyutmaya öğretebilir miyim? Benzer durum yaşayanlar tavsiyelerinizi bekliyorum