gunes1508 Kızlar kullanıpta memnun kaldığınız poşet markaları var mı ? mochi kullanıyorum baby me alsam mı koku yapıyor mu mochi bir tık pahalı
1kub1ra gunes1508 ben trendyoldan en uygun fiyatlı olanı almıştım gayet güzel kullanıyorum 3 lü paket 25 25 25 olmak üzere 75 adet wohler diye bi marka bi araştır istersen
gizematadeniz gunes1508 hepsiburadadan vzn marka aldim 20 li 56 tl di. Cok uygun ve vzn nin tüm ürünleri cok guzel.