Gastronomiss
spatulam çok iyi lakin benim içine kekimin bazı yerleri çok bazı yerleri az olduğu İçin ne kadar düzgün spatula ile düzeltsem de aynı eşitlikte olmuyor 🥴 bebeğimin için yapacağım 1 yaşına girecek
beyaz çikolata tadelleninkini yiyorum sadece sertifikalı o var ama o da fındıklı olduğu İçin rendelenmiyor