Cly01 Var mı benim durumumda olan anneler 🥹 2 güne bir 24 saat nöbet tutuyorum çalışmak istemiyorum evde cocugumla olmak istiyorum 🥹🥹
beyzzsenturkk_ Cly01 deli gibi çalışmak istiyorum çalışan hanımları şu an aşırı kıskanıyorum ve çalışma imkanım yok kızım daha 22 aylık ne güzel çocuğunuza bakan biri varmış ki çalışıyorsunuz tek kişiyle hem ev geçinmiyor hemde çocuğu kafa kaldırmıyor
cerenelif2024 Cly01 bende yarın işe başlıyorum bebeğim 7buçuk aylık. Hem çok heyecanlıyım hemde çok üzgünüm 😢
lucifermorningstar haticerva06 Benimki de 9.5 aylık:) 2 yaşa kadar kendim bakmak istiyorum aslında ama iş hayatını da çok özledim
Noname21 haticerva06 mecbur musun ğeki çalışmaman sizi çok mu zor duruma sokar hemşireyim ben de ssende sağlıkçısın herhalde Uykusuzluk bitiriyor insanı
[silindi] beyzzsenturkk_ çok doğru kızım 22 aylık 1 aydır haftanın 1 günü çalışıyorum. O bile iyi geliyor. Bi an önce kreşe başlasa da daha cok calısabilsem diyorum. Hem onların gelecegi icin hem de kendimi daha iyi hissetmem için
Cly01 beyzzsenturkk_ aslında haklısınız ama çalışmak şartlarmz biraz ağır ayda 10 nöbete kadar çıkıyor ve yogun geciyor bebegimi özlüyorum bu arada 24 saat uzun geliyor
blairwaldorf Ben hem çalışmak istiyorum hem istemiyorum bebeğime kv bakar ama asla içime sinmez o yüzden kendim büyüteceğim kreş yaşına kadar fakat evde olmakta çok sıkıcı dört duvar arasındayım resmen
relaxanne Cly01 Ben evdeyim hamileliğim çok bulantılı geçince işi bırakmıştım 2,5 yıldır evdeyim ve çok mutluyum😂
AzraTalha Cly01 ayyy çalışmak istiyorum ama kızım 19 aylık bakacak kimse yok tek kişi çalışması çok zor bu şartlarda
miamia Cly01 öğretmenim ev borcumuz olmasa bir de tekrar atanabileceğimi bilsem çocuğumu büyütene kadar okula başlama yaşına gelene kadar bir dk durmaz istifa ederdim yemin ederim.
Durununannesi3433 Cly01 ücretsiz izin alın. Maddi sebeplerse sorun yapacak bişey yok herkesin rahatı için göze alınabilir