ozlemsrkytn Kırk günün ardından neler yaptınız, ne tür adetleriniz var, kırk uçurmak ne gibi anlamlara geliyor?
haticerva06 ozlemsrkytn hiçbişey yapmadım . Önce kendim yıkandım sonra kızımı yıkadım yıkarken dua açtım o kadar
_mom ozlemsrkytn hiç birşey yapmadım. Sadece duş aldirdim bebeğime kendimde normal duş aldım o kadr normalde duş alınır biseyler yanına konulur para makas şeker hepsi o şekil dualarla yıkanır bizim tarafta. Haaa bizde dua ile yıkadık ama nerdeyse iki üç ay hep dua ile yıkadimiz için kırka özel değildi
Rwerdst ozlemsrkytn ben spaya götürdüm fotoğraf çekimi için. Ama 40lanma ve 40 olayını falan saçma buluyorum açıkçası. Spaya da 40ına özel gitmedi. 5.aya kadar devam etti. Ayda 5 kere gitti.
ozlemsrkytn BengeldimNabersiniz ben de batıl inanç olarak görüyorum ve yapanlar var mı ne için yapıyolar bu postta görmek istedim benim düşüncemde dualı bir şekilde önce bebeğimi sonra kendimi yıkamak
Aklimideliricem Ben bebeği spaya götürmüştüm orda bi sepet vardı içinde pirinç şeker bişeyler vardı süslemişlerdi felan fotoğraf çektik o kadar kendimde normal banyo yaptım djdjdjd