Kanı düşük çıktı son doktor kontrolunde
Ferrum hausmann şurup verdi doktor ama onun dışında tabiki kırmızı et yemesi gerekiyor
Suan 16 aylık, et yediremiyorum hiç
Çorbasına kattıgım kıyma hariç
Tüm yemeklerine ilik suyu eklerim bol bol
Tavuk da yemiyor balık da ..
Bunları agzında biriktirip sonra atıyor
Yapabılecegım bırsey var mı
Öneriniz tarifleriniz açığım hepsıne
✅Her sabah şurup sonrası az portakal suyu içiriyorum emilimi artsın diye demir in
✅Hergün bir bardak siyah üzüm suyu içiriyorum
(İştahsızlıgı da başladı ) 😬😬😬