duygu_Ln3 bizim öğretmen bunun normal süreç olduğunu söyledi, ilk yarı yıl bütün çocuklar devamlı hasta olur ikinci yarıyıl hepsi bağışıklık kazanmış olur dedi. Doktor da devamlı hasta oluyor diye göndermemezlik etmeyin dedi öğretmenin dediğini tekrarladı. Şimdi alırsanız ilkokula başladığında bu süreci yaşarsınız okuldan geri kalır dedi. Benim oğlanlar da devamlı hasta şuan