Aynısına benzer şeyi 6 yaşındaki oğlumda ve 6 aylık oğlumda yaşadım misafirliğe gideceğim arkadaşımın çocuğunun okulunda el ayak hastalığı denilen hastalık varmış buda çocuğu okula göndermiş benim haberim yoktu tabiki olsa gitmezdim gittik ve 1 gün sonra 2 cocuğumdada bunlar çıktı doktor el ayak hastalığı dedi abidede varmı dedi evet dedim losyon yazdı kullandık ve geçti