Nacafa babybabyt kapalı olan insanlarda çok kötü duruyor bence çok ön plana çıktığı için ondan dolayı kendim de yaptırmadım ama kirpik liftingi güzel, dogal
Dogacelik babybabyt kirpik yapınıza bağlı. Benim kirpiklerim çabuk uzadı 2 hafta sonra o güzel görüntü gitti. Ama zaten özel bir gün için taktırmıştım uzun vadeli kullanma düşüncem yoktu. Kirpiklerime zarar vermedi. Ovuşturmamak ve suya maruz bırakmamak gerekiyor. İşin ehli yaparsa gayet güzel duruyor bence.
yagmurkokusu_ babybabyt yooo kesinlikle en sevdiğim şey ipek kirpik yoğun yoğun seviyorum ama doğru düzgün yapanı bulamadım kaç defa ipek kirpik yaptırdım ya döküldü ya saçıldı eskiden ne güzel yapıyorlardı geçen ipek kirpik yaptırdım 4 günde elime hepsi döküldü en iyi yapan Konya da ceylan hanım vardı 5 sene önce kendisine defalarca yaptırmıştım. Denizli’de öyle güzel yapan yer yok. Kullandıkları yapıştırıcı kaynaklı herhalde dökülme yapıyor.
aslanannesiiii06 babybabyt yaklaşık 4 senedir düzenli olarak yaptırıyorum. Makyaj yapmayı çok seven biri olmadığım için benim kurtarıcım oluyor. Ama tabiki en önemlisi nerede yaptırdığınız. Bir çok yer at kılı takıyor oda çok ciddi göz rahatsızlığına sebebiyet veriyor. İyi bir kirpik ve yapıştırıcı kullanan ve işini iyi yapan birini bulursanız çok memnun kalırsınız. Bazıları kalıp gibi takıyor çünkü oda malesef hiç güzel olmuyor
blairwaldorf Üniversite yıllarımda ipek kirpiksiz gezmezdim öyle söyleyim. Kirpiği döküyor mu evet döküyor çünkü kopuyor üstüne yapıştırılan kirpikle birlikte ama kullanmayı bırakınca geri çıktı dökülenler. Özledim valla ah gençlik yıllarım😂 (3 sene öncesi yani)
yagmurkokusu_ babybabyt doğru bakım yapıldıktan sonra birşey olmuyor aslında ama daha önce bir yerde yaptırmıştım orası mahvetti kirpiklerimi kendiminde zarar gördü badem yağıyla toparladım.
Mnli babybabyt pişmanlık onun yerine lifting yaptırın ikisini de kullandım lifting daha kullanışlı ipek kirpik özellikle dökülme döneminde çok kötü
Poly-ana babybabyt Ben çok yaptırdım hiç sorun yaşamadım vaktim olsa yine yaptırırım ama uzun sürüyor
Sekeroglannn babybabyt Çok güzel bence yüze ayrı bi hava katıyor🥰Keşke kendi kirpiklerim de böyle olsa diyorum.🥲Her zaman yaptırmasam da arada bir yaptırıyorum. Bir ay gidiyor hemen hemen
Poly-ana babybabyt Benimki İranlı bi kızdı çok titiz çalışırdı iki üç saate yakın sürerdi çok dolgun olmadığı halde