Kızlar dün sağlık ocağına gittik 6 aylık aşısı yaptırmaya yanımda da oğlum vardı 6 yaşında neyse bizden sonra 2 çocuklu Bi aile geldi kadın Bi kedi girmiş içeri çocuklarda sevmeye çalıştı oğlumda gitti yanlarına kediye bakamaya baya vakit geçirdiler ama sonra biz aşıyı yaptırmaya odaya girdik sonra kadın demesinmi benim çocuklarım uyuz oldu aşı yapılırmı diye benim tepem attı orda madem böyle bişey var uyarsana kucağımda bebek yanımda 6 yaşında oğlum çocuğu heryere oturdu oğlumda oturdu o anda tam aşı yapılıyordu laf söyliyemedim beni Bi kaşıntı tuttu o anda doktorada sordum temas halinde bulaşır dedi şimdi bize bulaşır mı çok yakındı ben bunu son dk da öğreniyorum böyle bilinçsiz insanlardan nefret ediyorum ya inşallah bulaşmazda napmam lazım nasıl önlem almak lazım kıyafetlerimizi gelince hemen attım makineye bilgisi olan yazabilir mi