Kızlar merhaba. Yıllar önce alıp giymediğim kıyafetlerimi çıkardım bugün. Bir kaç kez giyildi, bazıları hiç giyilmediler. Bir kısmını outlet mağazasından aldım ufak tefek üretim hataları ya da kusurları var hepsini ekliyorum görsellere. Uyguna vericem o nedenle. İlgilenen arkadaşlar varsa ulaşabilirsiniz. Toplu almayı düşünen olursa çok iyi olur uyguna verip hepsini elden çıkarmış olurum.