Merhaba, kızım 1 yaşında yaklaşık 10 aydır Zlynda kullanıyorum hiç adet olmadım. 2 gündür kasık ağrım ve kahverengi lekelenmem var az az öncesinde hiç olmamıştı. Kızıma hamileliğimde yerleşme kanaması yaşamıştım bu şekilde. Şimdi böyle olunca tırstım. Acaba adet mi olacağım yoksa haptan dolayı lekelenmemi yaşıyorum yoksa yerleşme kanamasımı buda diye stres oldum. Eğer adet olmazsam devamı gelmezse 3-5 gün sonra test yaparım fakat başına gelen var mı acaba ?