Merhaba arkadaşlar. Kızımın saçı çok az erkek saçı gibi toka bile tutmuyor öyle söyleyim. Uzar zamanla diye bekledim ama uzamıyor hiç. Hatt gören herkes erkek sanıyor. Kazıtmayı düşünüyorum kışın nasıl olsa evdeyim dışarı çıkarkende şapka takıyoruz yaza kadar uzar diye. Kimisi faydasını gördüm diyor kimisi hurafe diyor. Bilemedim ne yapacağımı. Benimde saçım seyrekmiş sıfıra vurdurmuşlar şuna inanılmaz çok saçım var onun etkisi mi bilmiyorum. Eşiminde saçı çok fazla . Çok kararsız kaldım