dmrbrl bir süredir kafama takılan bir sey var sevgili cogul anneler.. benim bir kızım bir oglum var 8.5 aylıklar. insanlar sevmeye geldiklerinde bebek ayırıyorlar ve cok canım sıkılıyor. suan tam algılayamıyorlardır belki ama ilerde kesinlikle anlayacaklar. bazısı oglumu seviyor bazısı kızımı ve birbirleriyle kıyaslıyorlar. kıyaslayacaksanız hic sevmeyin ikisini de diyorum ama engel olamıyorum. cok üzülüyorum var mı cözümü olan ? annem kaynanam kardeşim herkes böyle yapıyor.
Misskokulum dmrbrl naparsan yap maalesef bunlar artık o şekilde işlemiş beyinlerine olan yine çocuklara oluyor kendilerini değersiz hissediyorlar ayrımcı bir toplumda
Sblsrgnsn dmrbrl senin yine iyi iki ayri kuzenim var ikisininde ikizleri var 4unu birbiriyle kiyasliyorlar allahtan ikisininde anne babasi bilincli de aileler oyle ayrimcilik kiyaslama yapmiyorlsr ama buyukler cok yapiyor bazen benim annem bile yapiyor uyariyorum ama faydasi olmuyor engelleyemezsin o insanlari maalesef bilicsiz insanlar cok etrafimzda hep olcak onemli olan sizin bilincli olup sizin kiyaslamayip ayrimcilik yapmamaniz sonucta cocuklar onlardan cok sizle vakit geciriyor sizin sevginize ilginize ihtyaci var ilerde akillari erdiginde annem babam yapmiyor en azindan diyebilsinler yani ama maalesefki ikiz olmus tek cocuk olmus kiyaslama ayrimcilik bitmiyor
Hohomoromu dmrbrl ister iatemwz yapıyorlardıe belki evet yaptıkları dogru degıl kesınlıkle ya da ne yaptıklarnn farkında bile değiller yapan herkesi uyar büyüdüklernde farkedecekler bu da kardeşlern kende aralarnda birbrilernı sevmemwye bile yol açar hep onu sevıyorlar falan diye dusunırler büyüdükçe sorun haline gelebilir . benim kızım 3 yasnda 9 bucuk aylık bebegm her gelen bebegı sevıyor buyuk okdugu için dıgerı fark edıyor huysuzlanıyor bu sefer bu çok kıskanc olacak ne kadar kıskanc cahil cahil konusma 3 yasında cocugn önünde bebegı şapurşupur seversn oda çocuk sonucta kendi yanlıslıklarını cocugn karakterine baglıyorlar kıskanc olacak diye hiç hoşlanmadgm şeyler oyuzdn sizde güzelce uyarın
Aysenur8996 dmrbrl bizde de durum aynı. Hem annemler hem kayınvalidemler kızımı da seviyorlar ama oğlum iki taraf içinde net bi şekilde farklı. Napılır bilmiyorum. Benimde canım sıkılıyor bu duruma
16012018 Ben ikiz annesi değilim ama eltimin var bir kız bir oğlan ikizleri ve kayınvalidem bariz bir şekilde erkeği ayırıyor 😔 Birlikte bakıyorlar birde herşeylerini yapıyor ama belli bir şekilde oğlanı seviyor. Hatta sanki eltim bile onu daha çok seviyor gibi geliyor bazen. Kızda o kadar sakin o kadar uysal ki. Koyuyorlar bir köşeye. İçim parçalanıyor. Sanırım tüm izkizlerde böyle. Allah yardımcınız olsun
dmrbrl 16012018 cok üzüldüm o bebeğe. nasıl etkilenecek kendini değersiz hissedecek. ikisi de melek insanlar ne kadar düşüncesiz. tahammül edemiyorum.
Kutay_16 Örnek verim size kuzenim ikiz kızları var birinin adını kaynanasininkini digerininkini de annesininkini koydu kaynanası kendi adını annesi de kendi adını seviyor ve bı şey alınca ikisine almıyorlar sadece kendi adlarına alıyorlar çocuklar büyüdü şimdi birinci sınıfa geçtiler biri çok sessiz olduğu dokkatimi çekti abla bu neden bu kadar sessizburda dedim bana kullandığı cümle buda digertarafta açık diğeri sessiz dedi yani
dmrbrl Kutay_16 ikisine de sevgi vermek cok mu zor neden yapıyorlar bunu anlamıyorum. diyelim biri sevimli diğeri sevimsiz icinden gelmiyor sevmek. ikisini de sevme o zaman. cocuk icine kapanıyor boyle boyle. değersiz hissediyor kendini.
dmrbrl Sblsrgnsn anne baba tabiki cok onemli. o bebekler sanslıymıs. benim de kız kardesimle kıyasladılar yıllarca aramızda 9 yas var. beni bile etkiledi kocaman oldugum halde. simdi sıra bebeklerimde insan görmek istemiyorum artık. gelince uyarıyorum yine engel olamıyorum. cocuklarımın psikolojisini bozacaklar.
Sblsrgnsn dmrbrl yaa maalesefki cok var boyle insanlar amaan ne anlicak bile diyebilirler yada ayirmiyoruz derler ama iste sen nekadar cocugunu dusunuyorsan onlar dusunmuyorlar bilincsizlik ve cahillik iste kimseyi kircam diye dusunme uyar hatta tersle yani hickimse cocuklarndsnnonemli degil
Kutay_16 dmrbrl ikiside birebir aynı çok benziyor laf inlarin derdi isim sanırım öyle çocuklar bı tarafa daha yakın diğeri çok soğuk
Ruya_Mert Bir kız bir erkek ikizlerim var ve ayrımcılık var acık net Dillede soyluyorum bakıyorum kım ayrımcılık yapıyor kıyaslıyor hemen lafı yapıstırıyorum,Çocuklar benım cocugum kımse söz hakkına sahip degil benden fazla düsünüp sevemez öyle bir dünya yok
KumsalPoyraz Böyle yapanlara sevdirmeyin kırılırsa kırılsınlar bende ikiz annesiyim bi kız bir erkek kaynanam gelmişti bi kere daha 2-3 aylık falanlar yıkarken videoya çekiyordu oğlum çiş yaptı o ara cek cek pipisinide çek yaptı kızdım kızıda cekiyordu onun kuşunu çekme dedesi görür ayıp dedi eşime bende ikisinide cekmeyin ne cinsiyette ne severken ayırcaksanız hiç sevmeyin sevdirmem yüzlerini göstermem dedim net olun dediğinizide yapın cahil kesim ne yazık ki bunlara anladığı dilden konuşcaksın
dmrbrl KumsalPoyraz cok güzel soylemişsiniz. ayrımcılık ayrı sorun, cocugun cıplak videosunu cekmeleri ayrı sorun.. mesela benim kaynanamda bebegin altını kayınbabanın yanında değiştiriyor. tamam dedesi ama olmamalı ya cok rahatsız oluyorum soylesemde fayda etmiyor. tek basıma bakabilsem böyle olmazdı. cocukları alıp gideceğim ıssız adaya 🙂
dmrbrl Hohomoromu aynen oyle 3 yasında minicik ya ne var onla da ilgilensen cocukların arasına da girecekler 😡
dmrbrl Aysenur8996 sanırım yapmayın demekten baska care yok. belki defalarca uyarırsak vazgecerler. yasları farklı olsa mesela dersin ki büyük bebeğe o kücük de ondan seviyorlar ama bizim durumda yaslar aynı. direkt kendini değersiz hisseder ne yazık ki