brownimm Kızlar kan verdim betahcg 535 çıktı. Ultrasonda görünmedi kese. Doktor değerin düşük haftaya yine gel dedi. Ben 2 gün sonra tekrar kan verdim 1220 çıktı kızlar düşük mü ya anlıyor musunuz
tospikannesi_ brownimm düşük değil gayet güzel artmış kese genelde değer 2000 ve üzeri olunca görünüyor diye biliyorum yani görünmemesi normal
[silindi] brownimm hemşireyim güzel artmış kese de görünür Bi sonraki kontrole Bi kaç gün sonra giderseniz hayırlısı olsun inşallah🌸
busragggg brownimm çok güzel artmış bence sağlıklı bir gebeliğiniz var inşallah sağlıcakla da kucağınıza alın🫶
brownimm tospikannesi_ inşallah ya çok tedirgin oldum öyle diyince. İstenmeyen gebelikti oldu ama olduktan sonra tabi ki insan düşük tehlikesi bile istemez
tospikannesi_ brownimm haklısınız ama tedirgin olmanızı gerektirecek bir durum söz konusu değil içiniz rahat olsun🥰🌸 bir sonraki kontrolde görünecektir
seymavmustafa Düzenli bi şekilde artması gebeliğin sağlıklı olduğu anlamına gelir endişe etmenize gerek yok
[silindi] brownimm o çok değişiyor. Değerin kaç olduğundan ziyade nasıl yükseldiği önemli sizin yükselişi güzel şuanda