asaf3467 aynen öyle arkadaşım evet fiyatı yüksek bana eşim doğum hediyesi olarak almıştı ama gerçekten çok işimi görüyor bir kedimiz ve bebeğimiz var o yüzden çok rahat oluyor kedi olmasa da haliyle evler özellikle yazın çok tozlanıyor bebekten de vakit kalmıyor maalesef keşke daha uygun olsa fiyat