3 aya yaklaştı kızım. Emziriyordum. Biraz kilo alımı az gibi gelince sütümü sağarak da vermeye başladım. Sonra süt ve biraz mama vereyim dedim. Bi baktım kolayıma geliyor mama veriyorum. Ve hopppp bizimki de biberona alışıverdi. Salaklığıma doymayım. Yol yakınken fark ettim de geri döndük memeye. Mamayı da attım çöpe. Gerekirse tüm gün memede olsun.