Gizemre Sadece anne sütü alıyorsa 10 gün bile kaka yapmaması çok normal doktorun verdiği bilgiyi aktarıyorum. Affedersiniz ama kızım kakasını yaparken köpüruyordu ve kakasını yaparken gaz cikarmiscasina ses geliyordu ve halada öyle doktora bütün bu durumları anlattigimda normal demisti