cakmakt Bebeğim anne sütü almaya devam ediyor hareketlendiği için devam sütü kullanmaya gerek var mı böyle ek gıda ve anne sütü yeterli mi sizce
efelinamoms cakmakt Gerek yok ayrıca devam sütü normal süt inek sütü yarardan çok zararı var yoğurt kefir peynir tüketmesi daha sağlıklı ileride dişlerdede problem yaşanıyor / demir depolarını düşürüyor
Hayat_2023 cakmakt Oğlum 1 yaşında, emzirip uyutmama rağmen geceleri çok uyanıyordu emmek için, doktora sordum devam sütü versem olur mu diye, olur ama yenidoğan olanlardan ver dedi, şimdi yatmadan önce biraz yapıyorum, onu içip yatıyor güzel uyuyor.
efelinamoms cakmakt Rica ederim ek gıdada günlük alması gereken besinleri alıyorsa emzirme düzeninizde aktifse ekstra birşeye ihtiyacı yok aç kaldığını düşünüyorsanız mama tercih edilebilir onun dışında bebe bisküvili sütler sade sütler çocukların gelişiminine pek bir faydası yok ben 2 yaş kontrolüne götürdüm oğlumu yeni yeni süt veriyordum kahvaltıda onunda kabız yaptığını farkettim bıraktırdım doktorumuzda yasakladı zaten demir deposu düşmüş biraz 😊
efelinamoms cakmakt bizimki et tavuk pek fazla tüketmiyor sebze yemekleri ve çorba yiyor sadece bende ilik suyu flan yapamadım son zamanlarda yeni yeni köfte tüketmeye başladı ısrar etmiyorum açıkcası yemesi gayet güzel çünkü o yüzden demir hep şüpheli kalıyor diğer herşeyi iyi çok şükür 😊
Hayat_2023 atanmisbiri Nestle Beba , ilk onu verdiğim için sevdi sanırım. Türkiye’ye geldiğimde aradım bulamadım bu markayı. Aptamil vermiştim sevmedi.
atanmisbiri Hayat_2023 haa siz türkiye de yasamiyor musunuz,ankara da bulunur mu acaba,bende cok kararsizim verip vermemekle 13 aylik sabaha kadar 50 kez uyanıyor yarim saatte bir kalkıyor, yorumunuz biraz icimi rahatlattı verme konusunda,sürekli mi veriyorsunuz
Hayat_2023 atanmisbiri Benim de 14 aylık , önceden kesintisiz uyurdu . Şimdi 8 /8:30 gibi uyuyor ama sabaha kadar 3-4 kere kalkıyor emmek için. Uyumaya götürdüğümde 120-150 ml arası mama yapıyorum. Saat 2ye kadar 2 kez kalkıyor. Sonra sabah 6-7 gibi kalkıyor. Emiyor tekrar uyuyup mama diye kalkıyor 8 gibi. Dediğim marka şart değil, herhangibir mama da verebilirsiniz, bana biri yatmadan önce kaşık maması ver rahat uyur demişti. Hiç denemedim ama tok tutuyormuş. Bir deneyin isterseniz. Bir de bu aylar sanırım azı dişleri çıkma zamanı bu yüzden de sık uyanabilirler
Hayat_2023 atanmisbiri Bu arada günde 1 kere yatarken veriyorum mamayı. Bazen de 2 kez, o da sabah bazen sütüm yetmiyor emmek için uyandığında veriyorum 40 ml filan içiyor. Gündüzleri meme aramıyor başka şeyler yiyor, keşke gece de aramasa🥹Doktor bırak gece beslenmesini dişleri çürür dedi ama ne mümkün , babası gidiyor uyandığında kıyameti koparıyor 😔
atanmisbiri Hayat_2023 kaşık mama denedim almadi benimki genel olarak istahsiz hicbir sey yemiyor 1 yas kontrolünde 8 bucuk kiloydu,birincil azi dişleri çıkardı her iki tarafta patladi
Hayat_2023 atanmisbiri Evet hatta instagramda bir doktor da diyordu. Hani sür mama içince temizleyemiyoruz ya gece dişlerini. Bakteri oluştukça diş çürümesine sebep oluyormuş. Vallahi ben de nasıl bıraktıracağım bilmiyorum . Bari emzik kullansaydı, onu da bıraktı 😔
atanmisbiri Hayat_2023 ben normalde de temizleyemiyorum izin vermiyor parmak fırça almıştım öylece duruyo,burnunu temizletmez kulağını temizletmez tırnaklarını uyurken keserim genel anlamda bir dokunulmazlığı var😀😀😀devam sütü deneyeyim yada kaşık mamayı tekrar deneyeyim belki karnı tok olur uyanmak istemez